There's music in love, love in music, and life is all in between

Thursday, August 17, 2006

This is the start of a really sad story

i sat in the edge of an amphitheater today
it reminded me of your face and the promises
that never came.
i sat in a corner alone today and i cried,
the tears fell for the times we will never
spend and the ones that went away.
i walked out of the amphitheater today but
that didnt make the memories go away, and
it didnt stop the rain.
i sat at the edge of a rocky bench today,
it reminded me that im a fool, foolish enough
to have thought that unconditional love meant
forever.
i sat in the corner alone today and hid my head
in my hands trying in vain to shake all these
silent thoughts away.

-----0----------0---------------0------------0----

playlist of choice: losing the rainbow

song of choice: Radio in heaven- plain white t's

quote of the moment: "do they have radios in heaven i hope they do cause they are playing my song on the radio and im singing it to you and if they dont have radios in heaven here is what ill do, ill bring my guitar when the time is up and ill play it for you"

-------0------------0----------------0-------------0----

and in the middle of a sunny day a rainbow appeared, i thought
it was a call from you and as the glitter of the sunlight
danced around my eyes i through myself on the white sand and
dreamnt of you. i wonder if that rainbow was a call from
heaven and it was meant for me, i hope even there you think
of me cause i cant seem to forget your face. i sing out songs
to you, im praying you can hear them, and if not then i write
down selfless words to say you were a dream come true. please
send down another rainbow so i could feel you close. you left
before i had a chance to tell you how much you helped me grow,
you left before i got the chance to say thank you for believing
in me (you should know i always believed in you). could you send
down another sign just to let me know you are alright and tell
me is it all you imagined it would be? i miss you sunshine.

1 comment:

moonpoet said...

Que irónico: Te pido que escribas , o sea, que me hables, porque me haces falta, y es verdad. Pero entonces escribes y cuando lo haces se me hace dificil, o casi imposible, ver la frontera que separa la realidad de la ficcion (o si es que todo es realidad, o si es que todo es ficcion).

Pareces hablarle a alguien, pero es como si no le hablaras a nadie (no se, quisas tu sabes a quien le hablas y yo no, quisas soy un tonto, que se yo)la cosa es que al final quedo confundido y pensando mas en ti (porque aunque no lo creas, aunque solo nos dejemos mensajes por aqui de vez en cuando, quisas disparates, quisas verdades, que se yo, ambos somos parte de la vida de ambos, sin querer o queriendo, aunque parezca un juego, y creo que eso es bueno, a uno siempre le viene bien una buena amistad, aunque sea rara jijjijiji)

No se si es esa confusión (entre otras cosas) lo que me hechiza, o si es (entre otras cosas) tu tristeza, que tambien la tristeza puede ser seductora.

La cosa es que no tiene que ser una historia triste. Puede ser una historia feliz. Debe ser una historia feliz.

P.S.

Ahh, otra cosa, quiero pedirte disculpas por algo: sin derecho alguno me meti aqui un dia y he sido un anonimo, un fantasma.

Creo que eso no ha estado bien.

Si fuera lo contrario, creo que a mi eso no me hubiese gustado.

Y creo que en el fondo, esa cuestion de no saber con quien hablas, puede estarte causando algun tipo de molestia o hasta curiosidad, que en cierto sentido la curiosidad puede ser molestosa.

Yo he visto tus fotos, tu hablas de tu vida, te muestras mas abierta (quisas es la curiosidad misma) y yo no he correspondido de igual forma. me siento culpable por eso.

Pero no seeee,,, ya
me tengo que ir, si ves faltas ortograficas o cosas asi, dejalas pasar por alto, he decidido que cuando te escriba lo voy a hacer sin planificar, sin corregir sin revisar, como te dije en estos dias, para que salga en bruto.

cuidate. y no te pierdas.