There's music in love, love in music, and life is all in between

Saturday, March 15, 2008

You could be happy


because in the dark, all the fears come into light.

In the stories of heartbreak and neglect i finally realized
it always ends the same way. Ive built walls and let them
tare them down. Ive buried my heart far from my soul and ive let
them dig it back up, I froze my heart and i let them bring out
the sun. The broken pieces lead them right to it, where defeated,
it lays.

And today as i am woken from the uneven beatings of my shattered
heart that have made way to my lungs making breathing difficult,
I notice my indifference towards my unlucky streak. Because even
as the cuts heal and scar tissue is replaced, still sometimes
when it rains and when its really could outside... it hurts...

Quote of the day: "Sing ourselves to sleep" the fray

2 comments:

Monotributo said...

Sheila, gentil y hermosa dominicana, has tenido uno de esos instantes en la vida que todo mortal anhela: el ser ungido con el sagrado óleo de Samuel por un genio. Y ese genio apareció en mi modesta y excelsa figura: YO EL GRAN MONOTRIBUTO. Te nombro mi augusta representante en toda la extensión que media entre La Granchona y Pepillo Salcedo, entre Elías Piña y El Frontón, para que comuniques a todos los blogeros dominicanos que EL CREADOR DE TODOS LOS BLOGS (modestamente YO) pronto va a establecer una extensión de su Instituto Superior de Estudios Internésicos a orillas del lago Enriquillo. Recuerda a tus compatriotas que deben inscribirse directamente dejando un comentario en mi blog: http://elgranmonotributo.blogspot.com A propósito...mi Instituto es aun más antiguo que vuestra tan cacareada Universidad Autónoma de Santo Domingo.Si esta es de 1538, mi casa de Altos Estudios data del 753 AC, recuerdo que en ese año dejé a mis discípulos Rómulo y Remo la orden que fundaran una ciudad a orillas del Tiber, tras lo cual partí hacia una interminable y melancólica llanura del extremo sur del continente que llamarían América, donde creé en medio de la nada mi Instituto. Quería alejarme de escitas y griegos, de latinos y etruscos y de otros masitas y maracas,
Te dejo un beso (no te asustes si entras en convulsiones de orgíastico deseo, un beso de UN GENIO COMO YO equivale para tu líbido a mil orgasmos)

Wireless said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Wireless, I hope you enjoy. The address is http://wireless-brasil.blogspot.com. A hug.